Растителни влакна

Print
Fibre

Растителните влакна го одржуваат здравјето на дигестивниот тракт на тој начин што даваат баласт и го скратуваат времето на поминување на храната низ цревата.

Важно е да се внесува соодветна количина растителни влакна и заради редовно празнење на цревата и нормално функционирање на дебелото црево.

Препорачан дневен внес на растителни влакна за возрасни лица е 24 г., но многу луѓе не ја внесуваат потребната количина растителни влакна.

Обидете се овие добри извори на растителни влакна да ги додадете во секојдневната исхрана:

  • Грав, мешунки, интегрален ориз и тестенини, интегрален леб, јатки, семиња и трици, зеленчук и овошје

Ако ви е многу тешко да внесувате доволна количина растителни влакна, препорачаниот дневен внес на растителни влакна од 24 г. ќе го достигнете со земање суплемент со растителни влакна како што e Fibre & Herb.

Herbalife е член на SELDIA (Европската организација за директна продажба) и потписник на нивниот Етички кодекс.
mk-MK | 17.11.2017 09:35:47 | NAMP2HLASPX04